Obsługa Informatyczna Stała Umowa Serwisowa
Stała umowa serwisowa.
Stała umowa określa w sposób jednoznaczny zakres i sposób świadczenia usług, precyzuje wymagania zamawiającego (czas reakcji serwisu, rodzaj nadzoru, zakres monitoringu, tryby współpracy, sposób powiadamiania o awariach, sprzęt zastępczy) oraz obowiązki wykonawcy.
Stała umowa serwisowa stanowi podstawę do przejścia przez naszą firmę odpowiedzialności za ciągłą, niezawodną pracą systemu informatycznego klienta.
Stała umowa serwisowa daje poczucie bezpieczeństwa i gwarantuje reakcję w tak nie komfortowych sytuacjach jak nagłe awarie i inne nie przewidziane sytuacje w szczególności dla firm i instytucji nie posiadających swoich własnych działów IT.
Możliwość zawarcia umowy na czas :
- terminowa,
- bezterminowa,
- próbna
Stała umowa to także możliwość uregulowania reakcji w niestandardowych godzinach pracy ( np po 16 do 8 ) oraz w dnie wolne od pracy jak soboty i niedziele.