In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player
Joomla! Slideshow
wezwij konsultanta firmy komed
Zapraszamy do naszego newslettera.

3CX Centrala Telefoniczna VoIP IP PBX

3cx

Centrala telefoniczna 3CX jest nowoczesną centralą telefoniczną IP PBX, która z powodzeniem zastąpi tradycyjną centralę PBX. Centrala telefoniczna IP PBX firmy 3CX? została opracowana dla Microsoft Windows na bazie standardu SIP. Dzięki zastosowanemu standardowi obsługuje dowolne telefony SIP oraz oferuje rozwiązania umożliwiające podłączenie tradycyjnych aparatów telefonicznych. Wykorzystanie usług operatorów VoIP może wpłynąć na obniżenie kosztów połączeń wychodzących.

Nowoczesny system telefonii IP oferuje liczne korzyści:

  • Współpraca z każdym telefonem i bramką VoIP obsługującą protokół SIP 2.0
  • Nieograniczona ilość linii zewnętrznych i numerów wewnętrznych.
  • Automatyczna konfiguracja telefonów - Pliki konfiguracyjne i książka telefoniczna są automatycznie ładowane do aparatów telefonicznych.
  • Prosta i łatwa administracja systemem przez przeglądarkę internetową.
  • Samodzielne zarządzanie numerem wewnętrznym za pomocą przeglądarki.
  • Poczta głosowa bez ograniczeń (do pojemności HDD).
  • Informacja wizualna o pozostawionej wiadomości na telefonach SIP (MWI).
  • Lampki statusu numerów wewnętrznych na telefonach z funkcją BLF.
  • Nagrywanie rozmów inicjowane przez użytkownika, będą automatyczne, ustawiane przez Administratora.
  • Połączenia konferencyjne dla wielu użytkowników.
  • Funkcje przywoływania i interkomu.
  • Unified messaging - faksy i wiadomości głosowe przez email.
  • Integracja z MS Exchange 2007 Unified Messaging Server.
  • Funkcja DISA (wybieranie tonowe numeru wewnętrznego po zapowiedzi).
  • Nieograniczona ilość menu Auto Attendant (np. 1 dla serwisu, 2 dla sprzedaży itp.)
  • Grupy huntingowe, funkcja call pick-up.
  • Kolejkowanie połączeń, zapowiedzi oraz muzyka w trakcie oczekiwania.
  • Muzyka (MOH) i zapowiedzi słowne w plikach WAV i mp3.
  • Łatwa integracja z aplikacjami CRM & ERP.
  • Transferowanie (attended i unattended) oraz parkowanie połączeń.
  • Obsługa SIP trunking do podłączania operatorów VOIP.
  • Instalacja pod Windows 2008 Hyper-V jako wirtualna maszyna.
  • Wbudowany tunel VPN dla łatwego łączenia zdalnych lokalizacji i użytkowników.
 
Nasi Partnerzy
partner microsoft partner esetpartner cisco partner insert partner hppartner cdn optimapartner edokumentypartner 3cx